SPRAWDZENIE W REJESTRZE ZASTAWÓW
DW-1 Sprawdzenie w Rejestrze Zastawów
Sprawdzenie w Rejestrze Zastawów firmy czy osoby można uzyskać samodzielnie idąc do Urzędu lub zamówić za pośrednictwem formularza przez Internet z dowolnego miejsca w Polsce, bez kolejek i wypełniania formularzy na kolanie. Dokument ma zazwyczaj 1 stronę A4. Informacje, które mogą znaleźć się na zaświadczeniu: o braku wpisu danej osoby jako zastawcy w rejestrze zastawów, że toczy się postępowanie pod podaną sygnaturą akt sprawy o wpis nowego zastawu rejestrowego, w którym dana osoba występuje jako zastawca; że dana osoba jako zastawca jest wpisana do rejestru zastawów pod daną pozycją rejestru zastawów, że toczy się postępowanie pod podaną sygnaturą akt sprawy o wpis nowego zastawu rejestrowego, w którym dana osoba występuje jako zastawca.
Jak zamówić sprawdzenie w rejestrze zastawów ?
W celu zamówienia dokumentu przez Internet trzeba wypełnić poniższy formularz zamówienia podając kryterium sprawdzenia.
Rejestr Zastawów udostępnia sprawdzenie według jednego z następujących kryteriów:
Po wypełnieniu formularza system wyliczy wielkość opłat oraz poda dane do przelewu. Potwierdzenie przelewu należy przesłać na e-mail podany w zakładce kontakt. Gdy otrzymamy potwierdzenie przelewu przystąpimy do pobrania dokumentu w Rejestrze Zastawów. Po uzyskaniu danych z Rejestru Zastawów i zgodnie z opcją wyboru zaświadczenie - zostanie przesłany na podany w zamówieniu adres dostawy listem poleconym lub kurierem oraz na e-mail.
Realizacja zamówienia i ponoszone koszty:
Za uzyskanie zaświadczenia z Rejestru Zastawów, pobierana jest opłata sądowa. Za przygotowanie wniosku oraz złożenie go w rejestrze i odbiór gotowego zaświadczenia pobierana jest prowizja plus koszty przesyłki w zależności od wybranej opcji dostawy. Opłaty uiszczane są na konto przelewem po wypełnieniu formularza zamówienia sprawdzenia w Rejestrze Zastawów.
Cena za sprawdzenie w Rejestrze Zastawów:
Zaświadczenie, odpis lub informacja w najtańszej opcji kosztuje 88 zł plus koszt wysyłki jeśli wystąpi.
Przy wypełnianiu poniższego formularza szczególną uwagę należy zwrócić i prawidłowo podać numer regon, pesel lub dane osoby bądź firmy.
Sprawdzenie w Rejestrze Zastawów firmy czy osoby można uzyskać samodzielnie idąc do Urzędu lub zamówić za pośrednictwem formularza przez Internet z dowolnego miejsca w Polsce, bez kolejek i wypełniania formularzy na kolanie. Dokument ma zazwyczaj 1 stronę A4. Informacje, które mogą znaleźć się na zaświadczeniu: o braku wpisu danej osoby jako zastawcy w rejestrze zastawów, że toczy się postępowanie pod podaną sygnaturą akt sprawy o wpis nowego zastawu rejestrowego, w którym dana osoba występuje jako zastawca; że dana osoba jako zastawca jest wpisana do rejestru zastawów pod daną pozycją rejestru zastawów, że toczy się postępowanie pod podaną sygnaturą akt sprawy o wpis nowego zastawu rejestrowego, w którym dana osoba występuje jako zastawca.
Jak zamówić sprawdzenie w rejestrze zastawów ?
W celu zamówienia dokumentu przez Internet trzeba wypełnić poniższy formularz zamówienia podając kryterium sprawdzenia.
Rejestr Zastawów udostępnia sprawdzenie według jednego z następujących kryteriów:
- Regon
- Pesel
- imię i nazwisko osoby
- nazwa firmy
Po wypełnieniu formularza system wyliczy wielkość opłat oraz poda dane do przelewu. Potwierdzenie przelewu należy przesłać na e-mail podany w zakładce kontakt. Gdy otrzymamy potwierdzenie przelewu przystąpimy do pobrania dokumentu w Rejestrze Zastawów. Po uzyskaniu danych z Rejestru Zastawów i zgodnie z opcją wyboru zaświadczenie - zostanie przesłany na podany w zamówieniu adres dostawy listem poleconym lub kurierem oraz na e-mail.

Za uzyskanie zaświadczenia z Rejestru Zastawów, pobierana jest opłata sądowa. Za przygotowanie wniosku oraz złożenie go w rejestrze i odbiór gotowego zaświadczenia pobierana jest prowizja plus koszty przesyłki w zależności od wybranej opcji dostawy. Opłaty uiszczane są na konto przelewem po wypełnieniu formularza zamówienia sprawdzenia w Rejestrze Zastawów.
Cena za sprawdzenie w Rejestrze Zastawów:
Zaświadczenie, odpis lub informacja w najtańszej opcji kosztuje 88 zł plus koszt wysyłki jeśli wystąpi.
Przy wypełnianiu poniższego formularza szczególną uwagę należy zwrócić i prawidłowo podać numer regon, pesel lub dane osoby bądź firmy.